fredag 4 maj 2012

HAPPY YELLOW DETAILS










Gjorde en prototyp på en ny nyckelring. Min egna gamla nyckelring hade blivit riktigt sliten och smutsig dessutom, så jag tog testmodellen i eget bruk. Tror jag tar ut sömsmånen lite till, så formen och detaljerna bättre kommer fram.  VRROOM!!! står det på baksidan.  

Scarf i samma tyger blev det också. Det blommiga gula har jag sytt denna klänning av också.  På baksidan av scarfen och flygplansnyckelringen gråblått melerat tyg

Märkte för övrigt att blogger dragit ned på bildkvaliten, då det automatiskt ändras i html-koderna! Vet inte om någon annan har sama dilemma? Har rättat till kvaliten i ett antal av de senaste inläggen nu...Om någon har samma problem, så kan jag berätta hur man gör!

I made an aeroplane as a key ring. I will make some small changes on the model, before I put it in the shop. I made a scarf in the same fabrics too. This dress is made in the same flowery fabric.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...