tisdag 24 april 2012

BIRTHDAY PICTURES


På söndag fyllde jag år. 31. Det var den varmaste dagen på det här året. Åt kinuskikaka på terassen. Satt barbent i barndomsgungan. Måste väl försäkra mej om att jag inte blivit gammal ;-). Jag som aldrig grubblat på ålder, har kommit på mej själv med någon sorts ålderskris. Jag som alltid tänkt att ålderskris är trams...Tankar om vad man "borde ha gjort" före 30. Hunnit med. Även om jag absolut inte tycker att man borde ha gjort något specifikt...Men på något plan snappar man ändå upp förväntningar...







Och eftersom jag nu är tant och 31 (jag var säkert tantig vid 12 redan iofs ;) ) så har jag fotograferat vårblommorna som är som finast och alldeles nyutslagna nu. Tussilago, blåsippa, och längst ner , jo faktiskt, vit blåsippa!







1 kommentar:

  1. hahaha... du behöver väl inte ha åldersnoja, tänk på mej, jag är 32!
    ...och grattis såhär lite i efterskott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...