onsdag 26 oktober 2011

STILL WAITING - EXHIBITION



Still waiting
B-GALLERIAS B-butik 5.-20.11.2011
Vernissage 4.11 klo 18-20

Välkommen! Tervetuloa! Welcome!


Jag gör inte bara barnkläder. Jag är också bildkonstnär. På min bildblogg Syster henrys bilder/pictures har jag publicerat bilder (teckningar och målningar i mestadels storlekarna
A4 och A3, på papper) sedan 2008. På Syster henrys FB-sida finns en översikt på bilderna. Nu kommer jag att ha en utställning med dem. Alla som bor eller besöker Åbo, Finland är förstås välkomna! Mer info om utställningen hittar ni på B-gallerias hemsida och på FB!

I´m not only making children´s clothing. I´m also an artist (fine arts). I have published pictures (paintings and drawings) on my picture blog Syster henrys bilder/pictures since 2008 (mostly in the sizes A4 and A3 on paper). On Syster henrys FB page you find a review of all pictures. On B-gallerias homepage and on FB you find more info about the exhibition!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...